En blog om:

Samhälle, Miljö, Tillväxt, Ekonomi, Skulder och Sparande, Förberedelser och Peak Oil.

tisdag 11 september 2012

"Intressant" lunchsällskap sökes...

De som läst min blogg vet kanske att jag gillar alla möjliga ämnen kring ekonomi, samhälle, ideologi, eller även film och böcker. Jag jobbar inne i Luleå Centrum och har just -DU- tid någon gång och tänker att vi bör styra upp lunchpratet så kommer jag gärna och babblar en stund om livet, universum och allting. Kanske bor du i Luleåområdet, kanske passerar du bara förbi.

Man skall inte vara rädd för att träffa nya människor, och tycker du det skulle vara roligt så skicka ett mail bara till rymdis@hotmail.com så styr vi upp någon dag som det passar.


Själv känner jag att det är mörkt, blött och kanske en eländig årstid för Luleå, man känner sig inspirationslös, men jag tror också på att träffar man nya människor och får nya intryck så brukar man samtidigt få mer energi och det finns alltid mycket att lära av att träffa dem som man normalt sett kanske inte umgås med.

Så för mig skulle det därför vara jättekul. Hör av dig!:)

1 kommentar:

  1. Rymdnörd här men tydligen 9 år för sent och i fel del av landet.

    Live long and prosper!

    SvaraRadera